2013. október 12., szombat

5. fejezet


*Reggel*

-Tudom, hogy kényelmes vagyok, de mennünk kéne.- éreztem meg, hogy valaki simogatja az arcom.
-Hova?- nyitottam ki a szemeim és Louis, kék íriszeivel találtam magam szemben.
-Nem emlékszel?- mosolygott aranyosan. Megráztam a fejem.- Évnyitó.- tűrte el hajamat fülem mögé. Ekkor rádöbbentem, hogy én még mindig rajta fekszek. Kissé elpirulva leszálltam róla.
-Mit kell felvenni?- hajtottam le a fejem, hogy ne lássa meg vörös fejem.
-Segítek.- adott egy puszit, majd kikeltünk az ágyból és beálltunk a szekrényem elé.- Fogd!- nyomott a kezembe egy fehér inget, egy fekete farmert és egy szürkésebb zakót.- Tökéletes.- mosolygott és betolt a fürdőszobába. Ráérősen elkezdtem zuhanyozni, de hirtelen berontott Louis.- Egy menyasszony gyorsabb nálad Harold!- kezdett el borotválkozni. Mire végeztem, ő már nem volt bent. Felkapkodtam a ruháimat és lementem a nappaliba. Lou már teljes harci öltözetben várt rám.- Jól nézel ki.- vigyorgott, majd felkapta a kocsikulcsot.- Dél körül jövünk.-szólt be a konyhában szorgoskodó anyukájának.
-Szia Jay.- rohantam be hozzá gyorsan és egy puszit nyomtam az arcára.
-Nagyon vigyázz magadra!- ölelt át.- Csinos vagy.- terelt ki Louis után. Már indultunk is és 10 perc múlva már az iskola előtt álltunk.
-Én félek.- suttogtam Lounak.
-Minden oké lesz.- fogta meg a kezemet biztatón, majd kiszálltunk a többi tanuló közé.
-Szia Louis.- jött el mellettünk egy kisebb csoport lány.
-Sziasztok.- intett mosolyogva a srác.
-Ki a barátod?- vigyorogtak rám.
-Ő Harry. A testvérem.- ölelte át a vállam.- Gólya.
-Szia Harry.- köszöntek teljesen egyszerre. Félénken elmormogtam egy hello-t, majd el is tűntek. Miközben bementünk az udvarra rá kellett jönnöm, hogy Louist szinte mindenki ismeri. Sokan öleléssel köszöntötték, esetleg puszival. Kissé kényelmetlenül éreztem magamat.
-Ott van az osztályod.- mutatott egy kisebb csoportra. A legtöbben megilletődve figyelték a diák tömeget. Elsőre látszik rajtuk, hogy elsősök. Pont, mint rajtam is. Megálltam mellettük és tekintetemmel Lout kerestem. Nélküle olyan elveszettnek éreztem magam.
-Öcsi!- kiáltott Lou, majd villant egy vaku.- Úgy állsz ott, mint akit odaraktak.- nevetett. Mosolyogva figyeltem.
-Szia. Jól hallottam, hogy Louis öccse vagy?- fogott velem kezet egy nálam talán 1 évvel idősebb srác.
-Igazából nem teljesen. De fogjuk rá.- bólogattam boldogan. 
-Mekkora egy mázlista vagy!- veregette meg a vállam.- Amúgy Chris vagyok.
-Harry.- vigyorogtam. Chris az az igazi rossz fiús kinézetű. Fekete, rövid haja mindenfelé meredezik, ez, mély kék szemeivel párosulva elég sármos külsőt kölcsönöz neki. Alsó ajka szélében van egy apró karika piercing, ami baromi jól néz ki. Rövid ujjú inge ujja alól kilátszik egy kicsit egy tetoválás.- Miért vagyok mázlista?- lepődtem meg.
-Tomlinson a suli leggazdagabb sráca, méghozzá kikúrt helyes, ezért imádják a lányok és a fiúk is.- kuncogott. Ezen elgondolkoztam. A fiúk is buknak Louisra?- Nagyon sokan próbálkoztak már nála, de senkivel nem foglalkozott. Azt mondják, hogy egyetlen ember volt eddig, akit szeretett, de ő elköltözött innen 2 éve, így azóta senkivel nem foglalkozik ilyen téren, mégis mindenki tiszteli. Hatalmas szíve van és mindenkinek segít, akinek tud.- mutatott Louisra, aki éppen egy elsősnek segített megtalálni a testvérét. Ekkor mosolyogva rám nézett és egy aprót kacsintott. 
-Komolyan?- intettem vissza neki.
-Aha.- veregette meg a vállam.- Na megyek, mert kezdődik.- ment vissza az osztályához. Én is beálltam az én csoportomba, ahol egy elég érdekes lány állt mellettem. Vörös haja, ami elég rövid volt, az egyik szemét eltakarta. Fekete, szakadt farmer takarta lábait és egy férfi, fehér inget viselt egy kereszttel a nyakában. Csak ledöbbenten bámultam. Olyan fura érzésem volt. 
-Mit bámulsz szépfiú?- mosolygott rám. Pillantásától azt hittem elolvadok. Zöld szemei csillogtak a napfényben. 
-Se...Semmit.- nyeltem egy nagyot. 
-Grace.- nyújtotta a kezét.
-Harry.- ráztam meg. Vigyorogva nézett a szemembe, majd előre fordult. Elkezdődött az ünnepség, de én csak Gracere tudtam figyelni. Olyan aranyos. 
-Figyelj szépfiú! Inkább az igazgatót figyeld!- nézett újra rám kuncogva. Elvörösödve elkaptam róla a tekintetem. Az ujjaimmal kezdtem játszani inkább. Éreztem tekintetét magamon, de nem mertem felnézni rá. Nevetve vissza fordult. 1 óra alatt le is zajlott a rendezvény, majd mindenki felment a saját termébe. Miközben vonultak, megláttam Louist, aki vigyorogva integetett nekem. Viszonoztam a gesztusát, majd mi is fölmentünk. Mindenki bátortalanul kereste, hogy hova üljön le, de volt 4 lány, akik célirányosan lefoglalták az első 2 padot. Elég műnek tűntek, nem nagyon foglalkoztattak. Grace az utolsó padok egyikébe ment. Kissé idegesen néztem körbe.- Gyere szépfiú!- ütögette meg a mellette lévő széket a vörös hajú csaj. Boldogan beültem mellé. 
-Köszi.- néztem újra igéző szemeibe. Legyintett, majd megjelent az osztályfőnökünk. Magas, vékony, hosszú, szőke hajú középkorú nő volt. Egy miniszoknya volt rajta, egy kissé talán túl átlátszó felsővel és 10 centis magassarkúval. Hihetetlenül jól nézett ki, engem mégis a mellettem ülő, férfi inget viselő lány érdekelt. 
-Ne nézz már folyton engem!- lökött oldalba mosolyogva Grace. 
-Bocsi.- vakartam meg a tarkóm idegesen. Mai nap csak 4 osztályfőnöki óránk volt, de ezek is elég gyorsan elteltek. Első szünetben csak az osztálytársaimat figyeltem. 
-Látom te ilyen bámulós srác vagy.- ült fel elém a padra padtársam. Vigyorogva felnéztem rá.- Amúgy hallottam, amit Chrissel dumáltatok. Nem hallgatóztam. Louis hányadikas?
-3.-as.- bólogattam. Elgondolkozva leült a székére, mivel visszaért a tanár. Második óra után odajött hozzám az egyik pláza cica az osztályból. Szempilláit rebegtetve rátámaszkodott a padomra és bele hajolt a képembe, ami azzal együtt járt, hogy tökéletesen beláttam a dekoltázsába. 
-Szia Harry.- szólalt meg elég izgató hangon. Le sem tudtam venni a szemeim melleiről, ami láthatólag tetszett neki.- Tetszenek?- suttogta a fülembe. Becsuktam a számat, igaz nem tudom mikor nyitottam ki. Megráztam a fejemet, hogy kitisztuljon. Rák vörösen inkább a füzetemet bámultam.- Nincs kedved délután elmenni valahova?- emelte fel a fejem államnál fogva. 
-Nem, kösz.- nyeltem egyet, mivel orrom még mindig szinte súrolta melltartóját. Meglepetten felegyenesedett, majd felháborodva visszament a helyére. Szerintem eddig nem sokan mondtak még neki nemet. 
-Mi van veled szépfiú? Miért nem mész el Miss Dekoltázzsal randira?- bökött oldalba Grace. 
-Mert nincs kedvem.- rántottam meg a vállaim.
-Igaz, aki válogathat!- kuncogott.
-Igazából még soha nem randiztam.- mondtam halkan. Igazából nem értettem, hogy ezt miért mondtam el neki.
-Ezt nem mondod komolyan?- taglózta le az, amit mondtam.- Ne már! Te?
-Aha.- mosolyodtam el. Kikerekedett szemekkel vizslatott. 
-Már nem azért, de miért nem?- támaszkodott a vállamra. Na ez az amiről nem akarok beszélni az első napomon! Gondolkoztam, hogy elmondjam-e neki.- Buzi vagy?- röhögött. 
-Nem.- vágtam rá, talán kissé túl gyorsan.
-Szóval igen.- vigyorgott gonoszan.
-Esküszöm, hogy nem.- tartottam fel a kezeimet mellkasom előtt. 
-Rendben.- pakolta meg az arcom. Folytatódtak az órák. Ezek után nem történt semmi érdekes. Az utolsó óra után lementünk az ebédlőbe, ahol az ebédemmel együtt leültem egy nyolc személyes asztalhoz kissé távolabb a többiektől. Először egy végzős csaj ült le mellém. 
-Szia mini Louis!- mosolygott. Én is vigyorogva figyeltem. Ez tök jól hangzik! 
-Harry vagyok.- mutatkoztam be. 
-A bátyád küldött, hogy szóljak, hogy ha kész vagy várd meg a kocsinál.- ment is el. Tovább ettem, mikor hirtelen Grace vetette le magát elém.
-Hali szépfiú. Miért eszel magányosan?- lopott a pizzámból egy szeletet, majd az övéből rakott egyet az én tányéromra.- A tiéd is jó.- beszélt teli szájjal. Sokat beszélgettünk. 
-Fürtöske!- esett le Garce mellé, szembe velem Zayn.- Látom meg akarod ismerni az egész Malik családot.- ölelte át Grace vállát. 
-Ti...?- dadogtam.
-Igen. Ő a húgom.- adott egy puszit a lánynak. 
-Ezért kérdeztem, hogy Louis hányadikas, mivel nem voltam biztos benne, hogy Tomlinsonról beszéltél.- mutogatott a késsel Grace. 
-Na további jó étvágyat fiatalok!- ment el Zayn. 
-A bátyád jó fej.- mosolyodtam el.
-Pont, mint a tiéd.- viszonozta gesztusom. Befejeztük a kajálást és együtt mentünk ki a kapuhoz.
-Á! Az ifjabb Malik!- ölelte át a csajt Louis, aki már ott várt.- Csak nem rád talált Harold?- gúnyolódott velem. 
-Az öcséd lerázta Alicet.- nevetett hangosan Grace.
-Azt az Alicet?- lepődött meg Lou.- Nagy mellű Alicet? Már reggel kiszúrtam. Nem kis pályás.- gondolt vissza rá.- Jól tetted.- fogta meg a vállam.- Az egész lány egy darab műanyag.
-Tudom.- pirultam el.- Haza vigyünk?- néztem inkább Gracre.
-Ez kérdés?- dobta be a cuccát a kocsiba. Elnevettem magam. Annyira jó fej csaj. Meglepődve vettem észre, hogy Lou nálunk állt meg. Grace kipattant. 
-Mondd meg Zaynnek, hogy este hívjon fel!- pacsizott le vele Lou.
-Oké. Szia szépfiú!- nyújtotta a kezét, én pedig belecsaptam. Átrohant a mellettünk lévő házba. 
-Komolyan a szomszédaink?- esett le az állam.
-Aha.- húzott be a házba Louis.- De vigyázz Graccel. Zayn kicsinál ha megbántod a húgát.- borzolta össze hajam. 
-Sziasztok srácok.- jelent meg Jay mosolyogva.- Milyen volt az első nap?- ölelt át minket.
-Szokásos. Mindenki szeret.- nyávogott Louis. Jót nevettünk.
-Neked Harry?- fordította figyelmét rám. 
-Nagyon jó.- gondoltam vissza az eltelt egyetlen napra. Louval felmentünk az emeltre, majd mind a ketten beestünk a saját szobánkba. Elbóbiskoltam, de arra ébredtem, hogy valami koppant az ablakomon. Kíváncsian húztam el a függönyöm. A szomszéd ház ablakából Grace mosolygott vissza rám. Kinyitottam az ablakot.
-Úgy látom szoba szomszédok vagyunk szépfiú!- kuncogott. 
-Aha.- nevettem vele.
-Mit csinálsz?- nézett be a szobámba.
-Semmit. Még csak most értem fel.- adtam le a helyzetjelentést. 
-Nincs kedved elmenni kosarazni? Zaynék is jönnek?- mutatta fel a labdát.
-De, szívesen. Megyek és átöltözök.- mentem a szekrényemhez és kikaptam egy rövid gatyát, meg egy trikót. Ezt is tegnap vettük Louval. Kigomboltam az ingemet, de mielőtt felvehettem volna a másik felsőt, meghallottam egy hangot.
-Máskor húzd el a függönyöd!- szólt Grace még mindig az ablakból bámulva. Szégyenlősen odamentem és még mindig félmeztelenül gyorsan berántottam a zöld anyagot. Mikor kész voltam lefutottam és felkaptam a tornacipőm. Mikorra kiértem Grace már várt, Zayn és Louis társaságában. Csatlakoztam hozzájuk és kimentünk a pályára. Egészen sötétedésig csak játszottunk. Mikor visszaértem a szobámba ledobáltam az izzadt cuccaimat és alsógatyában elfeküdtem az ágyamon. 
-Szépfiú!- kiáltott Grace. Teljesen elfeledkezve enyhén hiányos öltözékemről elrántottam a függönyt és egy igen döbbent lánnyal álltam szemben.- Cuki a nacid.- röhögte el magát. 
-Mi?- lepődtem meg.- Basszus!- húztam vissza a sötétítőt és gyorsan felöltöztem. Kiültem az ablakba. 
-Calvin Klein?- vigyorgott. 
-Kuss!- vágtam hozzá az egyik párnámat. Röhögve vissza dobta. 
-Nyugi már! Jól áll.- mosolygott.- Csak azt szerettem volna mondani, hogy jó éjszakát!
-Neked is.- kaptam fel egy tiszta boxert és a törülközőmet, majd a fürdő felé vettem az irányt. Miután mindennel készen voltam, fáradtan dőltem be a szobámba. Nagyon gyorsan elaludtam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése